Ajajajaj.

Började morgonen med ett ridpass som jag tycker gick ganska bra! Hade Ceasar, liten minihäst men han körde på! Blev bara lite stressigt sen när man skulle hem och duscha på begränsad tid och sen fort tillbaka till skolan. Men det löste sig! Fick skita i sista lektionen idag för skulle ju hem och hämta grejer sen till sickhouse.

Okej jag var livrädd. Jag har aldrig ens dragit ut en tand, fått bedövning, sytt osv.. Sånt är stort för lilla mig!! (Och ja jag fattar att folk har brutit ryggrader, fått näsan avknäckt, ögonen utpetade osv..)
Det blev ju inte bättre av att jag fick vänta en halvtimme extra.
Jag fick en skitsnygg doktor ♥
Jag låg där och höll för ögonen när han körde in sprutan runt i hela tån och jag börjar nö-skratta. Fråga mig inte varför. MEN FAN VA ONT DET GJORDE! 
Sen börja han klippa, skära SKRAPA osv.. 
Fick jag sy ETT stygn, tycker jag var lite roligt ;)
När jag kom hem blev det ju ett helvete.
Bedövningen skulle släppa "om ungefär 2-3 timmar" sure, efter en halvtimme börja jag grina som en idiot för att jag hade så ont. Men nej jag skulle minsann åka på teatern. Tryckte i mig nåt starkt och fint och åkte iväg tooooo Rottneros. Jag tyckte seriöst dom var ascoola, skådespelarna och allt. Hur jävla duktiga som helst!  Dock var andra akten rätt seg då dom typ drog ut på allt så det tog aldrig slut. Men teater är verkligen nåt man borde gå på oftare! =)
Ja skola imorrn då. Får se ärligt om jag orkar gå dit för jag vill verkligen inte gå runt i CROCS och halta. Ser ju bara förjävligt ut. Kanske ska sätta på mig mjukisbyxor så det blir fullbordat? ;) Hohohoh nej så kul ska vi inte ha.

Godnatt! (Gissa om jag kommer drömma om sprutor inatt?)








Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :D men ja vette fan XD

2009-08-28 @ 09:50:03
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0