Att jag alltid skriver på natten

A nej idag blir det inte mkt till inlägg. Jag gick barfota i skolan idag och det gick bra. Ingen trampa på mig så jag behövde inte skrika ut smärta!
Jag måste säga att jag är riktigt rädd. Skolan är för lugn så jag undrar om nåt är fel nånstans. Kommer vi få en bomb sen då eller när det passar lärarna?
Tån mår bra annars, behöver inte ha nåt i mig utan det går bra som det är :)
Ikväll var det ju Sagan om ringen♥ Så himla bäst! Såg med Magg, Elina och Sofia! Vi mediterade till Disney också.
Imorrn ska jag kolla in nya skolan, jag tror det kommer se ut som ett dagis med skohyllor osv..
Kvällen får jag hoppas blir jävligt spontan!


Hörs HEEEEEEEEEEEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0