Back in school

Ja gud idag fick man ju gå upp tidigare än nånsin och FYYYfan det var en plåga. Det var liksom "dirr jag kommer hem ska jag somna framför tvn". Men jag tog mig till skolan och fick veta det jag egentligen redan trodde men ja det var inte kul :/ Mötte mina små gurkor och gick till klassrummet, där fick jag veta att min nya mentor blev Inger=) Nöjd som tusan! När man äntligen kom ut därifrån möttes man av dom nya pluttarna. Det var rätt kul att se faktiskt. Jag tror seriöst inte kommenterar det mer =)
Åkte hem och sov såklart, sen ringer Johanna och väcker mig och vill bjuda mig på MUFFINS! Det blev väl sista dagen utomhus känns det som.. Fick skynda mig iväg för att jag skulle rida, hahah roligaste idag var nog när jag skulle göra en galoppfattning och får sendrag eller nåt liknande i låret så jag får typ panik och får typ avbryta allt! Lite pinsamt :P
Har även övningskört hela kvällen och det går fan bra!

Varför blev det så långt när jag inte alls hade nåt intressant att säga?
Ja jag säger väl godnatt och ger er två bilder på bikinisarna (vet att det inte är nåt ord) som kom idag!
Den svarta är ju så MMMMMMMM♥


Kommentarer
Postat av: BOB

haha, skönt me plugget igen! ;)

och vfr ser ja dig aldrig i så fina kläder för?!?

2009-08-21 @ 18:47:52
Postat av: Sofia

JÄTTESKÖNT, =)=)=)

hshahaha tarmen din jävla skit

2009-08-22 @ 00:16:35
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: lina

sofia, har du dött? :(

2009-08-22 @ 16:33:15
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

*Dagens låt är: Fly To Your Heart!* lyssna och tyck till (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/selena-gomez-fly-to-your-heart.html#comment

2009-08-23 @ 20:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0