En natt i en annan stad.


En Lina och Super Mario, fyfan va kul det är!!!!!

Tjejer har spanat in placet vi skulle äta middag på

Och det blev Vedugnen! Han som serverade oss var ju hur skön som helst=)
Mysigt som bara den!

Vissa skulle ha godis till.....

...BIO! Vi såg Public Enemies med Johnny Depp. JÄVLA BRA FILM, SE DEN!!
Vi var tvugna att gå därifrån innan eftertexterna hade börjat för att hinna med sista bussen, vi hann med ungefär 2 sek. Första träningspasset för mig denna sommar hahah!

Hehe XL ska det va.

När vi kom hem till lägenheten igen plockade vi fram Rita&Gissa. Jag måste nog säga att det är ju världens roligaste spel! JAG & MAGG VANN, HAHA!

Men det byttes senare ut till charader, fråga mig inte vad jag försöker visa.. Råkade visst visa lite för mkt också.

Lite trötta kanske?

Och dagen efter blev det shopping. (Nej jag har inte ett öre så för mig blev det inget. (Hur fan ska jag klara mig på ingenting tills i slutet av September??? Som sagt, jag lever på staten;) )


Tack tjejer för en helt fantastisk sommar, även om solen svek oss i slutet så har jag fan haft det hur roligt som helst med er! Jag älskar er! ♥


Kommentarer
Postat av: lina

TACK SJÄLV SOFIA!! SÅ JÄVLA VÄRD SOMMAR :D haft huuur kul som helst med er och med DEJ! så jävla skön brud är du och är skitglad att vi blev kompisar! PUSSA

2009-08-20 @ 15:48:35
Postat av: Sofia

ÅÅÅÅh lina din kärleksfulla människa!! så jävla glad att ha haft dig med hela sommaren för DU är en så jävla värd människa!! har haft skitkul verkligen, TACK <3<3

2009-08-24 @ 23:06:17
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0