Happy

Hej hopp!
Fan vilken härlig dag, fick steka ensam idag men det gick bra. Nu på kvällen kom Sofia hem från Norge åååh fick se pluttan! Var och handlade lite till Rottneros-trippen imorrn;) När vi cyklade hem mötte vi mamma och på något vis kom detta ur henne: "jo du förstår, det är så man märker toaletter" Jag och Sofia skratta så vi dog såklart! Sen feta jag i mig en hel pizza. De va gött.
Nu ska jag göra scones tills imorrn!

Husmodern återkommer kanske senare =)


Hoppas!!!!!!!!!!!! Eller hur Sofia?! :D

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah toaletter liksom, jag dör :') Jaaa, hoppas verkligen!! Fan va underbart de skulle va! :D

2009-08-06 @ 23:05:18
URL: http://damdadidoo.blogg.se/
Postat av: ...

vad gör man i rottnerros?

2009-08-07 @ 12:35:15
Postat av: Sofia

man återupplever gamla barndomsminnen med nils holgersson men han hade tydligen flugit iväg :( ha en mysig dag helt enkelt

2009-08-07 @ 16:55:48
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0