HEJ LINA LINDÉN, JAG HAR INTE DÖTT!

Åh hej det var ett tag sen! Men jag åkte ju som sagt till Lekvattnet igår lördag och sov där tills idag. Mer om det kommer i nästa inlägg. Så idag när jag kom hem såg jag på broders match och var med Fanny & Sofia (lite Ellen), åt mat osv :) Enda vi gör på söndagar. Men vad annars ska man göra?????????? Annars är det väl rätt så tämle höst nu, men det är det väl ingen som har missat. Fast det skulle bli rätt fint imorrn tror jag.
Och FYYYYYY jag vill helst glömma att Coldplay spela igår. Det gör så jävla ont i mig för jag skulle så jävla gärna velat varit där!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Nästa gång, DÅ JÄVLAR!

Kommentarer
Postat av: lina

bra de älskling :D vart lite orolig!

2009-08-24 @ 15:45:55
Postat av: Sofia

haha (L) vi satt hela gänget idag på lunchen och tänke hur JÄVLA kul det hade varit om du gick på stjerne :)

2009-08-24 @ 23:07:50
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0