Pyjamas är för fina flickor.

Det blev Karlstad! Så idag runt halv 4 tiden var jag hemma i Torsby igen. Slängde av mig kläderna dirr jag kom hem för att lägga sig i solen, man måste ju verkligen ta vara på tiden den visar sig :s Sen började jag plötsligt få skitont i magen, och har haft ända till nu. Tänker ALLDELES för mkt på saker och ting. Måste sluta med det annars vet jag inte vad jag gör. Hoppas det är bättre imorrn NÄR DET ÄR SKOLA!!!!!!!! Woho roligt nej eller okej rätt kul eftersom man får se alla igen som det sägs...
Nej nu måste jag ta en dusch och mysa ner mig i pyjamasen (kanske byta sängkläder också så man sover extra bra inatt?)! Kanske kommer ett inlägg senare om hur helgen var=) Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0