Sexytime

Seeeeg dag. Gick upp sent, ingen mat förens 8 på kvällen så jag va rätt borta. Åkte till Sofia där Jimmie, Tony & Sveaj var:) Spela buzz hehe och såg på BOOORAAAAAAAAT! Alltså att jag inte sett det förut, så JÄVLA kul! Aldrig skrattat så mkt till en film nånsin! :'D När jag kom hem var det +7 grader. Och det är Juli. I have no words.. 
Imorgon fick jag mig jobb också, börjar 12 och slutar väl nångång vid 9-10 på kvällen. Kommer va stendööö! Ska jobba på söndag också. Men visst då har jag pengar iaf:) Så snälla söta rara vänner, skicka ett roligt sms till mig så jag får några ljuspunkter i all stress!
Dagens: Jag och Sofia var inne på Jouren och handlade goda saker. Såklart var det proppat med ungar (Svennis cup för den som är efterbliven..) och ja utlänningar. Jag tror inte dom förstod att vi fattade svenska. Dom stod inte ens 0,5 meter från oss och sa massa grejer om oss? Är det inte dom som inte ska fatta svenska?


Hör du mig?
Allt det här är för dig..

Ammunitionen tog slut till sist
Nu kan ni kalla mig the Sundance Kid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0