Human touch

Idag vaknade jag till ett lysande fönster, alltså sol!! Fick inte va ute länge förens jag skulle till sjukhuset med min tå. Eller ja, alla tår. Har man haft ständig inflammation i dom sen man gick i 7an så är det dags att göra nåt åt de. Så det blir operation next week.. Men tro nu inte att det är nån feting grej utan dom ska bara skära & ha sig lite. Det är de att jag aldrig har blivit sövd eller ens bedövad nån gång >< Usch!
Sen gick jag och mamma och köpte fika och hallon/physalis té med hem och stekte i solen. It's nice! Fick feting-streck efter ungefär 15 min, ibland borde jag va glad att jag är skapad av Carina och Ronny Larsson, hehe.

Imorrn ska jag fan i badet:) Fast det lär ju va svinkallt :|




Bry er inte om min feta hy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0