Solen hallååååå come back!

Jävlar i havet vilken regnig dag. Tur att man inte är utomhus i skolan, hehe. Jag var nog mer i korridoren än på lektion idag, men sånt är vårat schema på onsdagar. Fick även veta att vi skulle börja med Filosofi idag och VI FICK BENGT G! Kunde det bli bättre?!?! Åååh längtar redan. Nåt mer roligt är ju att alla VERKAR GILLA MIN BLOGG RIKTIGT STARKT =)=)=) t.o.m så mkt att dom SKRIKER efter mig i korridoren! OMG I'M SO FAMOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nä nu pratar vi om nåt annat. Imorrn börjar jag dagen med ett ridpass, så så mkt bättre kan det nog inte bli!

•  14.30 sjukhuset och skära i min tå. Nån frivillig som vill va handhållare?!?!
• Skulle egentligen rida igen vid 5, men eftersom jag nog inte kommer kunna göra det så blir det inget. Så då blir det teater i Sunne ist! Kommer hem runt 10 på kvällen så det blir en lång dag!

Nej nu ska jag äta motti & fläsk♥♥♥ som mamma rört ihop, hörs later.




Kommentarer
Postat av: Prinssssss

vad fan e motti ? = )

2009-08-26 @ 23:47:38
Postat av: Sofia

ehm ja vad ska man säga.. ser ut som ihopklumpat mjöl:P smakar typ som det också nejrå men ungefär? =)

2009-08-27 @ 23:29:46
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0