What to do?

Jävlar va grått allt är nu. Och det enda som finns att göra om dagarna är att slösa pengar på en massa fika, like we girls do;) Men det är trevligt! :D Smider planer för nästa sommar.. hehe! KUL ATT MAN ÄR 18 DÅ.... eller nej just det Sofia du fyller i November. Kul liv.

Jag är SÅ jävla sugen på Coldplay alltså. Men tvekar på att jag kommer iväg. Boende/resa kostar ju förfan biljetten x 2. Men som sagt. JAG VILL!

Alltså, skabb-inlägget jag skrev var en riktigt rolig diskution. Kommentarerna då. Det var liksom en kamp mellan.. skabb och icke skabb? Vad vet jag ;) Funderar på att köra ett liknande. På hur roligt vi tycker det kommer bli när alla 93or kommer till Stjerne! Jag vet, vi var också yngst en gång. Men det är fan skillnad!! Åååh så fint det ska bli att skåda dom. Läntar redan!
Nej nu ska jag dra till Elina som förövrigt körde runt på Torsby idag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0