Paraply-väder

Kära medmänniskor.
Såg ni inte åter till Cold Mountain på TVn idag är ni galna. Det är fan det bästa filmen som någonsin gjorts!!!!!!!!!!!
Liksom, Nicole Kiman, JUDE LAW och Renée Zellweger... Så jävla bra allihop. Och SÅ jävla fin story fast ändå SÅÅ himla hemskt slut! Har säkert sett den 10 gånger och den kommer nog va min favorit ner till graven. Visst låter det fanatiskt ;) (INTE f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-t).
Jaja nog om det. Efter matchen idag som förövrigt var riktigt kul att se beställde jag och Sofia mat. Det var gudomligt gott. Sen slog vi oss ner hemma hos mig med marängsuisse och THE film. Så jäkla skönt med slappa lördagar!

Imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att bli med M&P till Lekvattnet eftersom jag inte varit där på hela sommaren. :/ Måndag gäller det uppdrag för mig och Sofia, then I hope everything ordnar sig! Jag viiiillll!!!!!!!!!!


Ada: Come back to me is my request.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0