Jag som trodde fristadsjacke-kriget var över? ;)

Så var vi på en ny vecka igen.
Pykologin verkar ju helkul, lite mkt konstiga ord men ja antar att man lär sig. Sen hade vi även första "lektionen" med det  individuella valet. Jag valde ju självklart specialidrott ridning. Så då rider vi i 2 timmar och har teori 2 timmar i veckan =) Kommer bli skitkul tror jag! Efter skolan var jag ju sjukt trött som vanligt så la mig i solstolen och somnade där i några timmar. Jag tror pappa tyckte jag var lite knäpp. Och nu på kvällen fick jag med mig Sofia till Sams och solade en 17 minutare. Men no more säger jag bara! Ska fan inte få hudcancer. USCH!
Nu ska jag ta mig té och sen gå in i duschen. Kanske kommer tidigt i säng idag??? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0