Crossing the rubicon

Still so young and anxious to be free
But now I'm trapped inside, with all these memories
There's more than this, if you open up your eyes
And then soon you will realize, those days are all gone

I will be coming with you, tonight
You're all that I want, you're all I have, you're all I need
Oh, oh you will be shining on me
Like a midnight sun you're the only one who can set me free


Midnight Sun - The Sounds
(Finns nog inte en dålig låt på deras nya)



Ja vi börjar dagen med en låt. Eller ja, klockan är väl rut 6 men för mig börjar dagen ungefär nu. Har precis lagat mat och väntar på att kära mamma kommer hem så jag får äta för jag döööööööör snart om jag inte får mat!
Skola på torsdag, jag är sådär inför det. Men ska bli såååå otroligt kul att träffa alla igen, och det märks att alla "icke-komma-från-torsby-folk" börjar rulla hit också. Torsby is going back to normal ;)
Ikväll verkar det bli nåt nyttigt, jag återkommer för nu kom mamma hem!!!! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0