8 days left

Hej igen! Nu är jag tillbaka. För en stund. Kanske... 20 min? Vill ni se vad jag har att göra innan jag åker, dvs onsdag nästa vecka?

  • Samhällsprov torsdag
  • Prov specialidrott torsdag
  • Filosofi-inlämning
  • Svenska, hemtenta
  • Matteprov onsdag
  • Inlämning svenska
  • Psykologi komplettering

Låter det fint? Nu vet ni varför min blogg är borta och kanske blir tråkigt jämt ett liiitet tag!

Min helg har iaf varit skitbra! Åkte till Lina på lördan med Elina, shoppade på dagen och på kvällen blev det middag och bio. Efter en hård kamp mellan New Moon (Jag och Elina) och 2012 (Lina och Victor) så vann 2012 ;) Vi fick platser LÄNGST fram! My gooood det var inte nådigt, haha var tvungna att vrida huvudet för att läsa hela texten! Efter bion var det ett tag tills bussen kom så vi satt och kolla på alla fina, fulla människor som sprang runt i barerna. Om ett år är jag där!!!! Woho!
Idag bestämde vi att ha en plugg-kväll @ Kalles café! Det var huur mysigt/roligt som helst! Världens godaste scones hade han bakat också! Blir det såna tisdagar i framtiden kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: gagg

LÄTT! varje tisdag!

2009-12-01 @ 22:56:08
Postat av: Lina :D

jag vill ocksååå på kalles café jag viiiilll!!!!!

2009-12-02 @ 16:41:45
URL: http://linalinden.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0