Andra advent

Så var snart helgen förbi! I fredags blev det innebandy hela natten, rätt kul att se på MEN så jävla obekvämt! Lördagen var jag inte ens utanför dörren. Vaknade skitsent och på kvällen mådde jag verkligen inte bra...
Idag har jag varit ute med Mormor och letat julklappar (jag köper dock inga). Fick gå i ett jävla slaskväder FY FAN vad jag hatar det!! Måste ta och bli kallt snart! Vi drunknar ju annars, He He. Sen har jar julpyntat lite i mitt rum och nu sitter jag och försöker skriva på hemtentan. Jag har fortfarande 100 grejer kvar att göra innan onsdag. Får hoppas att jag kanske slipper göra NÅN grej.





Mitt skrivbord ser ut som Shakespears skrivarplats eller nåt..



Och idag är jag färgglad, haha! Och jag hade den här mössan FÖRE alla jävla skabb och fjortisar. Men nej, jag använder den bara hemma.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha du är så jävla skön, "jag hade den FÖRE alla jävla skabb och fjortisar" :'D haha :D

2009-12-06 @ 22:31:14
Postat av: zorica

jätte vackra ögon du hade ville jag bara säga :)

2009-12-08 @ 22:59:05
URL: http://zokowlocow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0