Tack min lilla fisa

ALLTSÅ!!!! ELINA ANDERSSON, VILKEN PÄRLA! När jag sitter här i min pluggsäng kommer hon och knackar på mitt fönster, hon har med sig 3 st Gossip Girl böcker och ett paket... Paket? Är jag värd ett paket? Ja tydligen, paketet hade såklart jättefint papper, sånt som Elina absolut inte lämnar åt slumpen. Vad låg i paketet? En sovmask, SOM HON SYTT SJÄLV! Seriöst, det var fan det vackraste jag sett! Mina favoritfärger, rosa och beige (matchade min morgonrock också). Jag trodde ju först att den var köpt, men icke. SÅ fin var den! Gud Elina ingen är som du ♥ (SNÄLLA kan jag inte få visa den i bloggen?!)


Idag har jag svältit ner mig själv typ 5 kilo (fin mening). Trampade vatten i 10 min och flöt på rygg i 10 min, det tog på krafterna! Det enda jag såg framför mig var mat mat mat och lite choklad. Fan va gött tänkte jag med smörgås till sista lektionen. Men vad tror ni hände? Cafeterian stängd. Panik. Gick in på toa och hällde i mig lite vatten för att se om det skulle hjälpa lite. Hungrig så jag skakade på samhällen. FUCK JÄVLA SKOLMAT!
Sen åkte jag hem och skala potatis. Idag stod nämligen jag för maten. Det blev gott (a) Sen har jag plockat i det sista i resväskan, och den är INTE full!! Fan va härligt Sofia. Du lyckades med uppdraget! Nu ska jag skriva klart svenskan som kommer bli på 5½ sida tror jag. Sen börja med matten. Fan, naglarna också. Hm, ja det prioriterar jag först... Hehe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

2009-12-08 @ 20:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0