:|

Åååååh jag kunde bara inte låta bli att blogga en sista gång... och nu har jag faktiskt något vettigt att skriva, tillskillnad från allt annat mina inlägg brukar handla om. För det har hänt än helt störd sak!! Ni kommer inte att tro mig, men såhär ligger det till:

Som ni, mina allra trognaste och underbara läsare, läste här nedanför i det föregående inlägget framgick det att jag ska åka hem imorgon, julafton. Alltså hem, till Sverige! :D Men man kan sammanfatta det kort och gott som att det lixom har blivt ändrade planer... VI SKA STANNA I THILAND 2 VECKOR TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!! FATTAR NI!!!! 
   JAg visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till när pappa sa det, menmen det va ju bara att acceptera det och låtsas som om det var en dröm som slog in. (MEN JAG VILL JU HEMHEMHEMHEM!!!!! jag vill ju träffa min härliga, fina,söta, rara,  underbar flickor. Det gör inget att ni röker hasch och injecerar amfetamin i underarmarna. Ni betyder lika mycket ändå.)

MEN JA. anledningen till att vi stannar är, hör och häpna, att min pappa, även kallad Mighty Ron, KÖPTE dendär salongen där vi gjorde i ordning naglarna. Han köpte hela skiten, inklusive thiländskorna. Och nu de kommande 2 veckorna ska han han bl.a träffa stadens borgmästare för att få nåt stipendium, + att vi ska ha firma-fest med hela företaget på lördag, med maskerad-tema :) Underbart, och jag har hittat världens bästa förklädnad - SvampBob-Fyrkant!! Det blir ett minne för livet, och JA JAG LOVAR ATT TA BILDER!

Dessutom hittade jag som ni ser ett internetcafé med ett svenskt tangentbord!! (å, ä, ö) :)


JAJAJAJA nu får det vara nog. Hoppas ni inte blir allt för avundsjuka, men jag kommer hem lagom till skolan börjar. Fram tills dess ska jag forstätta leva livet här i Asien och ännu en gång besöka elefanterna. jag ska hälsa från dig elina! Ska försöka blogga lite mer, om jag får tid över till det. Men ja, nog för nu...

PUSSS PÅ ER ALLA I KALLA ÄCKEL-SVERIGE

VI SES o HÖRS!!






p.s. min kropp är jättebrun nu


Kommentarer
Postat av: lina

men va!!! va säger du!! jag fattade typ ingenting! hahahahah! PUSS

2009-12-23 @ 23:48:31
Postat av: Sofia

är du seriös, snälla säg att du inte är de!?!?!

Menar du att du ska va borta i två hela veckor till?:| Du blir ju borta hela lovet :'( Du kommer inte fira nyår med oss i sverige i år heller då..



Jag saknar dig, kom hem din fis!

2009-12-23 @ 23:51:19
URL: http://damdadidoo.blogg.se/
Postat av: lina

vem är det som har ditt lösen egentligen :D hehe. vi saknar dig nuu!! PUSS

2009-12-23 @ 23:51:53
Postat av: elina

HAHA lina och sofia:'D puss<3 fan va skönt med svampbob då!

2009-12-23 @ 23:52:38
Postat av: Sofia

Elina!:p jag fick ont i magen ju :(

2009-12-24 @ 00:11:03
URL: http://damdadidoo.blogg.se/
Postat av: magg

Hahahaha vilken natthumor :D

2009-12-24 @ 00:36:14
Postat av: Sofia

hahahah ah alskar er <3<3<3 (djungelpojken har mitt losen, hoho)

2009-12-24 @ 05:22:46
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Tarmen

låter ju som att ni aldrig kommer komma hem igen ju.

GOD JUL på dig din mulatt=)

2009-12-24 @ 14:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0