Hur många minusgrader är vi uppe i nu? 67?

Mmm godmorgon säger jag med den här bilden. Nej okej jag är nyduschat bara, hoho! Dagen igår var riktigt rolig, killarna blev galna på oss tillslut för att vi tog så lång tid på oss! Men what, sen när har tjejer shoppat i mindre än 3 timmar.....? På kvällen var vi i Svenneby och lagade mat och såg på hockey långt in på natten :') Idag har jag masssa ärenden på listan, bl.a hämta ut undervattenskorten!! Sen kolla om det finns en överdel till min nyårs-outfit, vilket jag säkert inte kommer finna, betala skorna, kolla nyårs-deko osv :) Ikväll blir det nog mys med mig själv tror jag! Behövs :) (Ge fan i att dolka fel)


Kommentarer
Postat av: Tarmen

Sounds great^^

Hur känns det att på på en isbit igen?! haha;)

2009-12-30 @ 15:24:18
Postat av: :)

Visa kläderna du köpte i karlstad!! :)

2009-12-31 @ 11:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0