Langtar till lite sno!

Hej igen! Idag ar det sista dagen har i paradiset. Vi tjejer (moster, kusin Julia, mamma och jag) hade bestamt oss for att gora naglarna pa en salong eftersom det ar sjukt billigt. Forst fick vi manikyr, sen valja hur vi ville ha naglarna malade. Vi satt dar inne i ugnefar 2 timmar. Men SHIT vilken duktig tjej det var som gjorde det! Helt javka otroligt, hon sitter och malar pa en yta som ar 1x2 cm. Jag har bilder men som vanligt gar det inte att lagga in.
Nu ar kl snart 11 pa kvallen har sa det blir val packa det aaallra sista och sen sova. Ska upp tidigt imorrn och bada i havet en sista gang och sen fixa sig for runt 5 pa dagen gar planet hem. Ska mellanlanda i forenade arabemiraten ocksa, haha dar far man ga ur planet och handla guld!! Ar hemma runt 2 pa natten pa juldagen.

Snalla ge mig ett lycka till for hemresan, jag ser INTE fram emot det! UUUUUSCH :(


Kommentarer
Postat av: Martin

Lycka till :)

2009-12-23 @ 22:11:27
URL: http://nitrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0