Rubrik ja

Aaaaah gud sa dalig min blogg ar nu. Men internet till varan dator funkar inte sa jag far sitta pa ett internetcafe all the time, vilken gor att det ar segt osv att lagga in bilder. Just nu ar vi inne pa dom sista dagarna har sa jag ar fullt upptagen med att sola som bara den. Men inget hav mer, for dar gar det fan inte att bada langre p.g.a jellyfishes. Pa min arm har det hand ett konstig grej, mitt har har forsvunnit pa ett stalle! Och det ser ut som en packman med tva armar som hanger ner. maste varit en manet. Usch!!!!!! Ja... hm... jag har matat en elefantunge med gurka. Jag holl pa och do. en elefant!!!!!!! Jag som alskar djur!!!!!!! De korten mamma tog pa mig ser lite roliga ut, haha.

Jajje nu orkar jag inte skriva mer! Puss!

Kommentarer
Postat av: elina

en elefant?! UNGE?! livet är bra orättvist. Men hur går det egentligen med svenskan? har maneterna påverkat den också?

2009-12-23 @ 02:55:08
Postat av: Sofia

Ja jag vet, det ar helt sjukt! Jag gick darifran med lyckotarar! Hahaha men man blir forvirrad, sorry :( Fan elina jag saknar dig som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan jag vill se lite insekts-mun nu

2009-12-23 @ 16:34:58
URL: http://gothigh.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0