Thai dag 2

Okej flygresan var nog top 5 av det jobbigaste jag gjort. Sov kanske 1,5 timme pa hela tiden. Borja nastan grina tillslut! Igar blev det inget mer an ute och ata sen hem och sova, sa jaaavla trott hela tiden. Har nog inte vant mig med tiden av.
Acklig grej pa flyet: jag och mamma studerade tva herrar som satt nastan vid oss, tjocka, bleka och mustascher. Gjorde inte ett skit pa hela tiden, bara satt och glodde. Vi kom fram till att dessa tva maste nog va sana som tar hem thailandare eller ar nere och kor jarnet med dom. SA JAVLA ACKLIGA! Kan ni gissa hur den ena somnade med handen-fingrarna? Ja, det ar de ni tror. Annars ar det ett paradis, 30 grader i havet och man branner sig aven om man har 50 i solskyddsfaktor. Imorrn ska vi till Phuket town och shoppa! (tank inte bara massa stand nu)
Det finns en skitfet Buddha uppe pa ett berg som vi ska upp till. Sa sot!

Jajje hoppas ni inte dor av depp dar hemma som nog jag skulle gjort. PUSS!

Kommentarer
Postat av: lina

hoppas du har det bra! :D här snöar det som aldrig förr och kallt som fan är de också,, skulle vilja vara i ditt ställe vill jag lova:) puss!

2009-12-15 @ 14:30:19
Postat av: Tarmen

låter ju underbart bortsett från snusken på flyget..

faktiskt så har det äntligen börjat bli vinter här så ja klagar då iaf inte, har lekt i snön hela dan ^^

2009-12-16 @ 04:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0