Trött Sofia med Romeo och Julia i skallen..

Saker jag är lite worried about just nu.......

  • Kommer jag hinna bli brun???????????
  • Kommer jag få se mina älskade delfiner?
  • Får jag med allt hem igen???
  • Ligger vårt hotell för nära stranden så ifl det skulle komma en tsunami när vi sover så dör vi allihopa????
  • Tänk om jag ser den snyggaste killen jag sett i hela mitt liv och sen försvinner han???? Borta i djungeln???
  • Tänk om en elefant trampar på mig och jag blir som ett stekt ägg?????
  • TÄNK OM JAG INTE ENS HINNER FRAM TILL THAILAND UTAN JAG DÖR NÄR MITT PLAN KRASHAR?????




Nä okej jag får ge mig. Går från skolan mellan 12-1 imorrn, hem och fixa grejer sen halv 5 åker vi till Karlstad aaaairport. Planet går runt 9.. Men ni får ha en bra jul och allt och jag vill ha er hela när jag kommer hem!! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0