Va tycks om dom underbara bilderna?

Hejhej. Idag har det varit en sån fin dag! Alldeles jättemkt snö och solen lyser, underbart! Vaknade tidigt idag som vanligt eftersom min dygnsrytm fortfarande är helt fel. Vid halv 3 åkte jag, Magg, Sofia och Nson till Torsby och fikade, mysigt! :) Lämnade även in min undervattenskamera på framkallning så det ska bli riktigt intressant att se :D Ska även få med dom på skiva så kan nog lägga in dom här på datorn :D Sen när jag skulle åka hem ville mamma gå i affärer, tackar man nej? Aepp! Så jag lånade hem ett par skor som kanske blir till nyår! Ska ju till Karlstad imorrn med Sofia, Dedor, Olden och frykholm så lånade bara hem dom eftersom jag kanske finner nåt bättre i där. Så imorrn blir det en heldag i Karlstad! :D


Har föresten fått igång camen så nu jävlar ska det bli mer bilder!! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0