Ensam hemma

Ja, mina föräldrar drog till Höljes utan mig i Torsdags så jag har fått klara mig själv i några dagar. Det har gått.. sådär! Maten måste jag verkligen anstränga mig gärnet för att få i mig, eller orka göra nån! Som tur är har jag en liten Sofia Jakbosson som tar hand om mig :p Att sova själv är ju ingen hit heller, !!!!!!!

Torsdag:


En liten tur med pojkar.

Jag fick båda mina telefoner. Jag skrek och mamma höll för öronen.

Bad

Mys och GH hos mIG.

Nattdopp, som alltid.

Fredag:


Jag och Sofia lekte med Prince som är så tjock att han aldrig orka leka. Men jovisst vi fick upp han på bakbenen igen!


På kvällen var Fanny, Sofia, Jonatan och Petter hemma hos mig och spelade GH och tog nattdopp. Jag vågade inte gå hem själv sen utan pojkarna fick bli med mig hem och stoppa om mig i sängen.. Fast de stannade till halv 5 och pratade om alla filmer jag missar i mitt liv :P Jag skratta så jag grät som vanligt..
Nu måste jag duscha för att sen åka båt i kvällningen.
Ett dopp inatt också kanske? ^^


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

har lite mat i kylskåpet åt dig om du inte har fått i dig något ännu^^

2009-07-04 @ 16:24:27
URL: http://damdadidoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0