Fryksdalsdansen

Sofia och jag var på uppdrag hela den dagen för att få det vi ville, hehe ;)
Förfest hos Lina och det blev väl ölspel som vanligt, drog sen ner till Ångrike där de s.k "Morapöjkera" var! Där hann vi inte va så länge förens våra bussar som Linas pappa hade fixat kom och skulle skjutsa oss till Kolsnäs. Fast hur länge tog det egentligen att åka till Sunne när det skulle spys 4 gånger innan vi var framme? ;) Sen är det lite oklart men på nåt vis lyckades vi hamna rätt långt fram på Rosenström och där knöddes det nåt så fruktansvärt! Mina skor som faktiskt extraköptes bara för Kolsnäs blev helt förstörda och massa skrapsår på fotlederna/fötterna. :( Men resten av kvällen var skitkul! Fast höll inte på att få komma hem men det är väl en annan femma, hehe..
Efterfest på Ångrike men blev att åka hem med flotten till Kollsberg rätt snabbt.
(Väl hemma såg jag att jag hade en blå underläpp och sår på överläppen.. Vad är det fel på pojkar som inte fattar hur man gör? Åh blir galen! Tack för det!)















Jag hade iaf skitkul! Tack alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0