Hej min kära lilla blogg

Just nu ligger jag på min tempur-madrass och laddar ner Dirty Sanchez till mobilen. Fick ju tydligen ladda ner 60 gratis filmer så varför inte likom^^ Kommer ihåg när vi hade MTV, såg på Dirty Sanchez JÄMT! Så jävla bra så oooh! Men nu har ja icke den kanalen längre :/
Jobb idag och jag kan säga att JAG tyckte det var kaos ett tag. Dom andra tyckte inte det. "En normal storhelg" kallade dom det.. Tur att jag hade Malin alltså. Du är verkligen my hero ibland!
Så nu har jag tjänat över 1000 spänn på två dagar, inte illa pinkat Sofia Larsson :)

Nu på kvällen orkade jag faktiskt åka ner till Sofia och Jossa och "åka lite bil" and also tjattar som vanligt:D Ni är så jävla goa!

Nej 8.00 imorrn går pappas bil härifrån till Kil, och därefter till GÖTEBORG! Så nu måste jag verkligen sova.
Natti alla godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0