Lördag

Bakis-mat hos Fanny (t.o.m Fanny åt!!)
Sen på kvällen åkte jag och Sofia med Perky och Emil ner till Sunne en sväng! Eller ja det blev en rätt lång sväng, haha vi konstatera iaf vart alla skabben höll hus ;) Sjöng, träffade Linn som jag inte sett på seriöst flera veckor åååh syrran kom tillbaka till mig!!♥, åt mat på magsjuke-stället och roade oss med att säga fina ord åt en polis som Mr. Emil fått måååååååååånga böter av. Han verkar hata killen rätt hårt haha. Man kan ha en helt OK kväll utan fest också :)
Bry er inte om att jag ser galen ut på bilden. Fin och blå läpp. Fanskap!!






Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker din läpp är fin jag :)

2009-07-27 @ 23:47:22
URL: http://damdadidoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0