The little mermaid

Åh, har precis sett färdigt på 5 avsnitt av Den lilla sjöjungfrun. Mest kom jag på idén för att jag har alltid haft ett speciellt avsnitt i huvudet som jag minns jätteväl, och sen för att inte glömma den läskiga manteln >< Fy va rädd jag var för honom när jag var liten! Ska fortsätta se mer imorrn + spela massa Rayman.<3 Sånt man får underhålla sig med när alla jobbar + kasst väder! Annars imorrn kväll har vi en till hejdå-fest för Karin:) Inte alls många dagar kvar tills du drar ju! Australien i ett år.. :|
En och samma ställning en hel kväll/natt gör att man har något ont i ryggen. Ja.
Så nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: karin

JAA imorrn är det hejdåfest:) nepp bara 4 dar kvar i torsby nu, men min muckbok ska då vaara full innan jag drar hiihi:)

2009-07-07 @ 03:05:00
URL: http://fengerkrog.blogg.se/
Postat av: lina

fan va coolt, har funderat på att titta på den filmen hela dagen! så bara har du gjort de:D förbannat bra är den iaf!!!!

2009-07-07 @ 13:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0