My lover

Det suger riktigt hårt att va här nu ska jag säga er. Det liksom regnar konstans HELA JÄVLA TIDEN. Vad fan finns det att göra då? Inte ett skit nej. Jag och mamma åkte iaf in till stan (igen)! Fikade och köpte dessa skönherna:


Kärlek vid första ögonkastet<3 Paul Frank som jag älskar också!
Fast det skar i hjärtat en liten stund... När jag kommer dit hängde dom inte där dom skulle. Så ser jag att en tjej bredvid mig har dom i handen och KÖPER DOM DESSUTOM! Jag hade gråten i halsen. Men jag kunde fan inte släppa dom sådär lätt heller. Så jag var tvungen att fråga den snyggaste surfarkillen jag sett i hela mitt liv om dom hade fler kvar (vissa affärer har ju allt dom har, framme). EN FANNS KVAR!
Jag sa (eller skrek) att jag skulle ha dom dirr.. Hehe.
Ja det var den historien mina vänner ;)

Imorrn tror jag att vi ska åka hem, fast är ändå hemma på tisdag. NU VILL JA HEM!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0