Länge leve våldtäckts-låten

En dag i Karlstad med pojkar. Och jag kom därifrån levande!! Trodde ärligt talat jag skulle dö några gånger. Bättre om jag kört istället, hehe. Jag tror jag var inne på Monki i nästan 2 timmar. Ja tillslut kände jag bara att, nää jag kan inte va här längre. Men det fanns ju så mkt fint! Vi avslutade allt med en MIDDAG på MCDONALDS, hah ja vi behöver inte gå in mer på det.

Varför slutar aldrig regnet? Det har ju regnat hela dagen??? Rest-resa hej.

Dum grej: När man badar om nätterna är det ju fruktansvärt mycket mygg ute, vilket gör att man får myggbett... ja väldigt nära rumpan (man har ju liksom trosor på sig). Så när det börjar klia på dom jävlarna när man har vanliga kläder på sig blir det ju väldigt konstigt. Så kände iaf jag idag :p

MITT RAYMAN-SPEL ÄR TRASIGT, FÄLL EN TÅR FÖR MIG!! ;(

 

HÄR är en jääätteeeebra låt, lyssna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0