Jävla raaaiiiin

Idag ni jävlar, tog vi en tur in till stan. Bilkö i typ 30 min innan vi kom dit, 1 timme innan vi fick maten. Där satt vi och frös som några små kråkor och såg att vi blev anfallna av bäcksvarta moln. Jag och mamma kände att det inte riktigt stoppade oss för att gå i affärer :p ;) Men sen var det bara att råspringa till bilen! Och jag ska säga er, värre åsk-väder har jag aldrig varit med om :| Det var liksom, 1 blixt var 5e sekund och slog ner fan överallt runt om oss! Sådär höll det på konstant i ungefär 2 timmar. Ska inte ens berätta hur rädd jag var hahaha. Inte så konstigt att det var bilkö igen sen i fan flera timmar eftersom befolkningen här ökar från 11 000 till 200 000 på sommaren.. Men iaf, ingen kul dag idag! Längtar hem nu :( Ska ha kramkalas när jag kommer till mitt blå lilla hus igen

imorgon ska jag köpa nåt JÄTTEEEFIIINT till mig själv



try not to fuck with your feelings

Föresten, har ni inte hört The Sounds senaste skiva så ska ni fan ta och lyssna. Speciellt på Beatbox, 4 Songs & A Fight och låten som gjorde halva deras konsert på P&L: No one sleeps when I'm awake!
http://open.spotify.com/album/1mfW4GidjFy4P2NtA3gH38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0