Varför handlar halva min blogg om djur?

Igår hamnade jag, Elina, Ellen och Fanny på Brevika efter en lååång cykeltur. Det var rätt mkt folk där, och vi småbarn fick dricka latte ist för alkohol som jag tror i stort sett hela placet drack =) Sen runt 12 cyklade vi hem, i ett JÄVLA mörket. Ärligt man såg inte ens vägen! Så tänkte jag ååh jag har ju lampa på mobilen, cyklar med den i kanske 100 meter så kommer något flygandes mot mig och svischar till håret. "Något" var ju såklart en fladdermus. Jag va så skräckslagen så det kittlades i magen.. Skrek nog så hela nedre Svenneby hörde, hehe.

Och fortfarande drömmer jag hemska saker.. Inatt var jag gravid IGEN. Jag var stor som ett hus och var påväg att föda, vattnet gick och jag krysta som fan på gräsmattan.. Får nog sluta läsa alla bloggar där kvinnorna håller på och kläcka ur sig valpar.

Ikväll vill jag ut på riktiga äventyr. Men jag antar att det blir tvn och The Bachelorette.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0