Say (All I need)

Inatt drömde jag nåt hemskt. Jag var gravid. Usch! Kommer ihåg hur jag var så förtvivlad över att redan bli mamma, och att jag även grät ut mot någons axel.. Jag tror nästan jag grät lite i sömnen också.

Idag vaknade jag i ett ensamt hus kl halv 2. Som ni kanske vet har jag ingen telefon (alltså inget alarm), men killen som fann den hade skickat den idag så hoppas jag har den innan helgen. När jag satt och åt frukost såg jag hur jag från alla håll blev anfallen av blågråa moln. Jag som har en jääävlig respekt mot åska (har haft ända sen jag såg/hörde det första gången) fick tag på Johanna som fick skynda sig hit och göra mig sällskap :p
Just nu ligger jag i sängen och ser på The Bachelorette, så fint det är ändå.. Även om man ska finna kärleken i ett tvprogram liksom. Snygga är dom allihopa också :O Perfekt.



Ikväll vill jag vara nån annanstans

Kommentarer
Postat av: elina

jag drömde att jag stoppade min tandborste i rumpan, var rätt förtvivlad efter det också:P Leka idag:)

2009-07-02 @ 10:18:22
Postat av: Sofia

ahahah fyfan va sämst vi är!! ja:) bada? jag har föresten min telefon nu!! :D

2009-07-02 @ 12:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0