Jag har ingen rubrikfantasi idag.

Ont överallt.... aj.... behöver ännu mer massage... tur att jag har en säng som Afrika-barnen inte har....
Nej men idag har jag jobbat från 13.00-21.00 och då tänker ni, inte fan är det jobbigt att jobba i en restaurang inte mNE JOOOOOOHO det är det!! Mkt folk idag, kommer komma ännu mer imorrn. Ja lever jag imorrn kväll så hör jag väl av mig.. hehe.
Dagens: När jag bara satt på frysboxen och tryckte i mig maten för att det var så jävla gott/alldeles för hungrig, så kommer Kräm på radion (Kent såklart)!!! Liksom det var rätt underbart, jag lovar er!

 Tack mamma för den sköna touchen (L)

Jag kom på att jag kommer typ inte ha en lugn stund förens i slutet av nästa vecka.
Lördag: Jobb precis hela dagen (När fan ska jag hinna packa?????)
Sön-Ons: Göteborg
Sen kanske jag ändå stannar kvar på västra sidan av Sverige i några dagar med mina kära family.. Det spörs. Om jag ens kommer iväg till Göteborg.. Har hållit på i några timmar nu med beställningen och dom har dragit pengar från mamis konto och allt men inte fått BESTÄLLNINGSNUMMER. Hur fan ska jag kunna få ut nån biljett om jag inte har det!? JÄVLA HELVETES SJ. Imorrn ska det ringas till dom och skrikas i örat. 
 
Icke dagens: Jag råka tappa telefonen i golvet. Pappa skrek ungefär i 5 minuter efter det. Jag skrek tillbaka. Så nu har jag ont i huvudet för de. Danke!

Kommentarer
Postat av: elina

haha, icke dagens! klockren:D

2009-07-11 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0