Dice

Sömnlös natt.. Har drömt så jävla konstiga saker!
Jag shoppade med Blondinbella en dag, så helt plötsligt när vi var inne på toa så kommer det en man och tar ner henne i en källare och våldtar henne! :O Jag blir helt galen, sen går jag in på toaletterna igen och där hänger hon död mot dörren. Jag grina som fan. :s
Sen att jag var på Bilisten och skulle gå in så möter jag spanjorer som bodde på Mallorca, de hade tydligen svininfluensan så jag var tvungen att åka till sjukhuset och bli typ besprutad med gift! Fattar inte vart alla sjuka grejer kom ifrån :s

Jag och mamma har rockat till Bruce Springsteen hela förmiddagen. Det var najs!

Igår var också jävligt najs! ♥

Idag ska jag hitta på med precis de jag själv vill.



Hundreds of dreams
they can place around you
It hurts so bad
just like I knew that it would


Kommentarer
Postat av: m

men å så fin :)

2009-07-23 @ 20:36:01
Postat av: Sofia

tack :P

vem är du? ^^

2009-07-25 @ 14:30:00
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: m

m som i maggan, margareta osv :D

2009-07-26 @ 15:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0