Lovers in Japan

Vad gör jag uppe 03.46?

Jo jag sov flera timmar förut så jag har lite svårt att... ja sova. Får nog ta och läsa lite i boken Under ytan som jag fick låna av Sofia här om dagen så jag somnar.
Jag ska äga er att det var en befrielse när mamma äntligen kom hem idag, där satt jag i soffan med hämtmat i munnen och var sällskapssjuk så jag dog typ. Jag kunde liksom slappna av när de äntligen kom hem. :p Och det var anledningen till att jag sov i flera timmar, heh.. (Jag ska nog aldrig mer va ensam hemma)




 



Hörlurarna om följde med min nya mobil. & aaaj vilka obekväma jävlar!
Jag har väl ingen labyrint in till örat heller?!
Tacka vet jag vanliga hederliga plug-in.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0