Vintern kom IGEN

Igår natt tog jag det kallaste doppet ever. Seriöst det var storm ute!!
Annars väldigt fin kväll och så : )
Imorse när jag vaknade var jag så tröttttt tröttt trött tröööötttt, sov till kvart i 2. Men varför hade jag behövt gå upp? Det regnar ju ändå ute och är svinkallt. Hade glömt myggdörren igår så det var en igloo på övervåningen.. BRRRRRRRRRR
Ska dra på mig lite kläder och gå ner till Fanny tror jag.. Elina ska va frisör åt hennes löshår haha inget mer leka Magnus Uggla:(
Fan. Måste äta mat.. MAMMA KOM HEM JAG PALLAR INTE ATT VA HUSMOR MER!!!!!!!!!!


Vad ska man sysselsätta sig med denna vecka då som kommer bestå av gråa moln........ suck

Kommentarer
Postat av: Solkattt

haha min magnus Uggla, UGGLA haha. Allan Uggla

2009-07-05 @ 22:06:46
Postat av: karin f-k

Nya bloggnamnet, så du vet:D

2009-07-06 @ 01:28:53
URL: http://fengerkrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0