Hat-inlägg

Tja bloggéééén!

Idag pratade jag med mina kära bloggcoach på msn, jag fick lite inspiration..

Det gäller.. Torsby. Mer vissa program på Stjerne än andra... Hur klädseln ser ut osv...
Hur JÄVLA mkt jag hatar allt som har med Fristadsjackor att göra. Träskor? Skabbiga tjejer.. Bilar som knappt håller ihop som åker i järvägsgatan dag och natt.
En gång när jag passerade torget (jag HÄNGDE INTE där, jag passerade) vid nån dag när alla är lite finklädda., fick jag se tjejer/tjej iklädd fristadsjacka. Det syntes att skabben hade försökt med ett långt linne, svarta leggings och typ pojkvännens förra-året-skor. Jag blir så äcklad så ni vet inte. Det är väl en arbetsjacka om jag inte minns fel och dom har man när man ARBETAR, och inte i skolan eller helst av allt inte på fest! Jag undrar verkligen vad sporteleverna som kommer utifrån trodde första gången dom besökte vår glamorösa skola.. 
Det är inte heller okej att gå i mjukisbyxor 80% av skoltiden. Ska folk ta seriöst på en så borde man visa att man bryr sig lite iaf.
Här om dagen var jag ute sent, var på väg hem och PASSERADE torget. Jag fick se en röd volvo, eller jag hörde den mest sladda 4958 varv runtrunt och jag lovar, det lät ända till Karlstad. Jävla äckel tänkte jag, att dom inte har bättre för sig. Tänkte nästan va lite jävlig och ringa polisen eftersom det kostar viss många tusen per sladdad meter, alltså svarta streck. Fast nej dom kom ändå sen. =)

Och ja, folk får klä sig precis hur man vill och man får se ut hur man vill. Det är bara vad jag tycker.



BIG NO!

Kommentarer
Postat av: oskar

hahahahaha!

ja håller med...

fristads jackor borde enligt lag bli förbjudna!

2009-06-02 @ 01:08:07
Postat av: Martin

Instämmer, utrota sviinen!!!!!!!!!!!

2009-06-02 @ 17:22:50
URL: http://nitrax.blogg.se/
Postat av: Anonym

döm inte människor efter deras kläder :p

2009-06-02 @ 17:32:35
Postat av: Sofia

kul att det bara är killar som än kommenterat att de hatar det, haha!





måste jag döma dem förde?

2009-06-02 @ 20:49:19
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: en som vet

helt rätt inlägg... ingen kunde sagt det bättre själv

2009-06-02 @ 22:49:38
Postat av: bloggchoach

bra skrivet.. utrotningen lät bra:P

2009-06-02 @ 22:52:42
Postat av: fikakompis

Vi tycker inte om killarna med fristadsjackor och deras SKAAAAAAABBBBBBBB brudar med blont hår med en decimeter lång utväxt eller svart hår som har på sig leggings och långa typ färgglada linnen och slipin tofflor med strmpor i. blä för er.



Ni är inge fina å se på.

2009-06-03 @ 23:12:17
Postat av: Lina

håller med dej till tiotusen procent!!

2009-06-04 @ 14:33:36
Postat av: Anonym

fristadsjackor håller jag med på men vafan mjukis måste man ju ändå få ha hur mycket man vill. *r man en mjukisperson så är man väl det, man kan väl bli tagen på lika mycket allvar då som när man går i svarta pumps,kjol och linne som visar brösten? Eller? ironi där va.

2009-06-04 @ 15:23:22
Postat av: Sofia

anonym, igen... alltid... kommer alltid att finnas...



så myten är alltså sann när man skriver om stötande/störande saker så får man mer läsare/kommentarer? ;)

2009-06-04 @ 15:44:24
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Mjao

hahahaha blir ett litet krig här :D spännande

2009-06-04 @ 16:26:22
Postat av: Anonym

Mjukis: OK! Fristads: INTE OK!

2009-06-04 @ 18:05:29
Postat av: Sofia

mjukis är OK, bara man inte liksom har den varenda dag så man inte ens kommer ihåg hur personen såg ut i annat. det är vad jag TYCKER, okej?

2009-06-05 @ 13:32:29
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: oskar

nej

><

2009-06-06 @ 10:38:13
Postat av: RAGGARE 4EVER MJUKISLOVER

haha du klär dig ju som en jävla modefjolla och de vet ja många som tycker så shut up och inse att folk är annorlunda ^^

2009-06-09 @ 20:50:01
Postat av: sofia

hahahah de här var det roligaste jag gjort i hela mitt liv!

2009-06-09 @ 21:00:16
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Sofia

föresten, när du skriver sånt utan att säga vem du är skulle jag ändå ta dig rätt oseriöst, mer än om du har mjukis varje dag;) din lilla åmotfors-bo!

2009-06-09 @ 21:34:44
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: lilla lucifeeeeeeer :D

RAGGARE 4EVER MJUKISLOVER <3 hahaha skabb.. Ska vi också bli raggare Sofia?

2009-06-10 @ 10:57:34
Postat av: Anonym

men snälla? att du orkar lägga ner energi på att se ner på folk, har du inget bättre för dig? alla är väl för fan olika som tur är, hur skulle de se ut om alla såg ut som er? det skulle ju för fan se förjävligt ut, grow up och skaffa er ett liv ist för att klanka ner på andra, deras pengar, deras kläder, deras garderob. that's it!

2009-06-10 @ 13:06:07
Postat av: Sofia (modefjollan)

som sagt, fortfarande det roligaste jag gjort :') varför fortsätter jag inte bara att hata allting?



ANONYM (vad annars): va fan ni läser verkligen det ni vill läsa. sa jag inte bara att jag tycker det är SKITFULT?????? pengar? wtf? vart fick du det ifrån?

nej ge er nu.

2009-06-10 @ 17:09:33
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: yohanna

hahah, men herregud vad alla håller på! :P



jag skiter i vad folk har på sig, bara dom trivs i det. xP hade ju varit lite sorgligt om alla såg likadana ut. men jag håller med dig, fristadsjackor är inte snyggt alltså. >< däremot kan man väl gå i mjukis hur mycket man vill ;p jag orkar i alla fall inte gå klädd i supersnygga kläder i skolan. man måste ju vara ful någon gång för att kunna vara snygg. eller nåt.



äsch, vad jag flummmar. jag menade inget illa i alla fall. :]

2009-06-12 @ 15:35:01
URL: http://popkatt.blogspot.com
Postat av: Anonym

När jag läser din blogg blir jag riktig jävla förbanad på dig. Du dömer folk efter utseende, men titta dig själv i spegeln, är du så jävla fin då? Och du skulle ringa polisen för att folk sladdar på torget i torsby, borde ringa och anmäla dig för kränkning isåfall.. Du måste ha väldig allvaliga problem som håller på och trackar ner på andra utan ens tänka dig för hur du själv är. Och varför i helvete skulle man inte bry sig om skolan om man går i mjukisar mer 80% av sin skolgång? Man sätter väl på sig de man trivs i för fan! Jeans eller mjukisar vad fan spelar de för roll. De som tycker att man är slor för man har mjukisar lär ju vara dom som är dumma i huvudet! Nu är de såhär att jag tillhör inte "torgfolket" utan jag är en som flyter in i mängden och tycker att folk ska få vara precis hur man vill uatn att folk ska behöva tracka ner på en. Så skärp dig, du påväg in i vuxenlivet och beteer sig som en skitunge!

2009-08-18 @ 15:15:50
Postat av: Sofia

hej ida bergström, trevligt att du läser mig blogg! kul att du verkar ta åt dig också!



jag tycker själv du delar upp allt eftersom du kallar dom "torgfolket". vad ska jag säga? det är såhär jag tycker och jag hoppas att jag får det eftersom du också tycker tvärtemot, kul va? :D



2009-08-24 @ 19:54:38
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Lina

Men hörrudu lilla anonym är det nån som ska polisanmälas för kränkning så är det fan du. Sofia pekande aldrig ut några specifika invidider i sitt linlägg (du gör personangrepp mot sofia i din kommentar), hon skrev bara om skabb i allmänhet och då är det ju upp till var och en om man vill ta åt sig! Vilket funkade. Skabben tog åt sig! HALLELUJAH!

2009-08-27 @ 22:00:13
Postat av: Aaron

Det där var verkligen en paradox ida bergström...

2009-08-27 @ 23:10:00
Postat av: Sofia

Lina<3<3<3<3<3

FATTAR NI INTE ATT NI FÖRLORAT KRIGET NI VILLE HA, GE UPP! ;)

2009-08-28 @ 00:41:08
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Sofia

vem är du aaron? :)

2009-08-28 @ 19:30:16
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Em

Go sofia ;)

2009-08-29 @ 20:18:04
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0