Scream

Idag är jag grinig.

Geografiprovet gick skit men tror nog att jag ändå jag får vg i kursen. Sen skulle jag och Fanny fika. Vi tänkte att okej, vi har inte varit in på Lustgården sen dom öppna nytt så vi får ge dom en chans. När vi kom in var det första jag såg chipspåsar. Jag ville kasta dom i huvudet på dom j*vlarna. Vi gick till hederliga Wiener ist.
Fanns det något bra med dagen?
JA! Min snälla pappa beställde en ny telefon till mig!!!!!!! Min har jag haft sen jag gick i typ 8an eller liknande så jag är superduper glad.

Imorrn är det naturprov och skola som vanligt till 3, sen mosters fest på Prostgårdslagårn! :D
(Tänker fan inte gå till skolan på fredag)

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, söt du är som inte kom på det förrän nu ;) Fast nu heter jag ju I'm a success ;)

2009-06-04 @ 10:41:47
URL: http://modeflickan.se/I'masuccess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0