Toulouse

PRECIS just nu spelar Keane på P&L. Jag gråter nästan. Usch:(

Idag har jag haft världens bästa dag, IGEN! Ute på Linas flotte hel dagen, fan va härligt.. Kommer bilder på det efter helgen, och jag lovar, ni kommer dregla ihjäl er..
Annars nu ikväll packar jag för fullt, åker ju imorrn åååh:D Kommer bli så jävla kul!! Måste gå upp typ 7 imorrn, det blir en utmaning. Solskyddsfaktor får jag inte glömma.
Vill ni veta en kul grej? Jag har precis samma väska nu som när jag var i usa, och då var jag liksom borta i 2 veckor. Nu är det 3 dagar. Och jag kommer inte få igen den. Vad är det för fel på mig och packning? :P

Jaja, jag får väl fortsätta!

PEACE AND LOVE, here we coooome wihoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0