Skolavslutning



Fina Maggan fyllde år!






Alla samlade i gympahallen. Det rös i hela mig när studenterna tågade in..
Sen var jag INTE beredd på att få gå upp med elevrådet.. Heh. Fick ett diplom och en fin liten ros som tyvärr någon råka ha av knoppen på...



Man såg nästan inte några studenter alls för alla paraplyn va ivägen, regnigt uscha..



Sov i någon timme som vanligt. Drömde om någons armar och det var så gosi. Sen vare typ fest. Kaos av hela kvällen, fast det var rätt kul. Gick hem barfota i det jävla regnet.. 
Somna runt 04.30.

Kommentarer
Postat av: Tarmen

haha, det va sjukt kul!:D

synd bara att folk skulle slå sönder allt...

och varför gick du barfota din stackare?:(

2009-06-13 @ 22:10:56
Postat av: Sofia

ja fyfan vilka jävla svin.. usch

jo men jag hade typ ett par skor som va "nakna" så jag trampa i vattenpölar så kunde lika gärna ta av sig ;)

2009-06-14 @ 00:20:54
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Linn

Vi tar vadret med oss hem sa du slipper ga i regn :D

2009-06-16 @ 22:01:11
Postat av: SOfia

ÅÅÅÅH HEJ LINN!!! jag saknar dig så mkt!! ja kom hem & ta med dig vädret så ska vi bada du & jag! PUSS ÄLSKAR DIG DIN MUPP(L)

2009-06-16 @ 23:44:27
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0