Glááá idáá..

Idag va jag så duktig så jag fick VG i tyska!! Fyfan jag fråga om hon va seriös. PER-RUNES MARIA I MITT HJÄRTA<3 Ooooh gjorde min dag!
Sen gick jag ner till min kära ensamma farmor och fick mig mat. Där satt vi ute på trappen och pratade om... Håkan Hellström! Ja, fanimej hon visste vem han var! :O Hon tyckte han va sprallig och gullig. "Han har en taktik, när han skrapar trisslotter dricker han alltid 2 koppar kaffe, då vinner han" Jaha tänkte jag, hon visste mer än mig. Allsång på skansen är bra reklam ;) Sen gick jag hem och sov i 3-4 timmar. SÅ välbehövligt. Nu väntar jag på mamma så vi kan åka till min kusiner. SLÄKTRÄFF FOR LIFE!

Imorrn hade jag tänkt åka till sydligare breddgrader... nej eller typ Sunne eller Karlstad. Måste ha mig skor och lite finare kläder eftersom.. Men jag tvekar på att nån vill med!

Herrå era fina fiskar!

http://rikauteliggare.devote.se/   <--- SNYGGASTE BLOGGAREN EVER, TAKE A LOOK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0