Queen of the supermarket

Min blogg är skittråkig nu. Inte för att den varit så intressant och rolig förut men.
Men jag skriver, och skriver och skriver och skriver svenska/engelska... hela tiden. & det är så jävla tråkigt ska jag säga er.
Idag hade jag cpont i huvudet för att jag fått alldeles för lite sömn. Jag MÅSTE skärpa mig!

I helgen kollade jag på balen i Sunne, alla var så fina! Fast kläningarna var väl en annan femma.. Det var typ bara 2-3 st som var riktigt fina. Jag skulle lägga ner min själ i en sån klänning, haha.. Fast jag ska nog inte säga så mkt, min blir nog inte så fin om man tror den ska bli. JAJA 2 år kvar! Sen var vi iaf och spelade brännboll, med myggen. Seriöst, man kunde knappt prata för dom flög in i munnen! Helt sjukt! Fattar inte ens varför mygg finns. Kan någon naturare svara på det? ;)
Nä, back to the desert flower.


I turn back for a moment and catch a smile
That blows this whole fucking place apart...

Kommentarer
Postat av: naturarelina

det var knott sofia:P Och kommer du inte ihåg? jag gör fullt med svalor som flyger och myggor som svalorna tar. De är helt enkelt bara till för svalorna^^

2009-06-08 @ 20:42:18
Postat av: sofia

hejsan du din professor!



jag fatta att det var knott också men va fan det är samma sak :D suger blod båda två ;) sen kan dom väl äta annat, känner väl ingen skillnad på mygg & en fluga :D

2009-06-08 @ 21:03:35
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, men om en art försvinner blir det helt fel i näringskedjorna!!!

2009-06-09 @ 17:08:05
URL: http://leona-a.blogspot.com
Postat av: Sofia

det visste jag faktiskt!! :D

2009-06-09 @ 17:13:01
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: tarmen

men nu är skolan slut sofia, så inge mer ont i huvet...

och myggen var fruktansvärda!!!!

dödödödödöööö!

2009-06-11 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0