Beautiful day

Varför får man inte alltid vakna av att en älskvärd person väcker en?

Idag kom Fanny in och knackade på min dörr "nu får du vakna lilla Lucifer!"
Så jävla go :') Åt frukost med henne innan hon drog vidare. Jag skyndande mig som fan ner till Kollsberg för att bli uppplockad av Lina med flotten =) Åkte hela dagen lång med ringen och bada som vanligt! Lite väl kallt mitt i Fryken men :p Skyndade hem för att duscha som jag inte gjort sen i fredags, det var skapligt gött! Okej jag tvättade håret i sjövatten i helgen men man luktade ändå inte riktigt rent^^ Drog sen till Ida för en överrasknings-fest-för-att-Karin-åker-till-Australien-i-1-år! Grillade och skrattade som galningar, lekte lekar, fick grönskott osv.. Tycker det blev lyckat som bara den=) Men jag drog mig hemåt när dom andra skulle till Kollsberg för kvällsdopp för jag var så jävla allergisk, helvetes jävla kliande näsa!
Föresten har jag inte skrivit nåt riktigt om Peace & Love än.. Hm....
Imorrn ska jag iaf till Arvika. Kan man handla kläder där? Jag sörjer mina bikinis som tydligen tog slut på några dagar..

Ett tråkigt inlägg och jag förstår om inte en jävel bryr sig om vad jag gör om dagarna men va fan spelar det för roll? ^^



touch me, take me to that other place
reach me, I know I'm not a hopeless case

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0