Skogsflickorna







Detta var roligt minsann! Gräset gick till midjan och det var så jäääävla blött! & snälla kolla inte på hur jag ser ut, jag hade en *inte-fixa-mig-ett-skit-för-jag-ska-ändå-duscha-sen-dag*. Så nu vet ni det.

Sitter och diggar till Enrique Iglesias Rhythm Divine, riktigt jävla go låt som det bara sjuuuunger utomlands av! Får hoppas att det snart bär av igen. Förhoppningsvis till hösten, som vanligt.

Nu ska jag göra fransk manikyr så man bli lite freeeeesh tills imorrn! Se borejoggen från gräsmattan kl 11 blir en utmaning.. Lina på kvällen och jag tror det kommer bli skitkul :)

Kommentarer
Postat av: Tarmen

HAHAHA!

Sofia är en boooooooooondeeeeeeeeee!

nänänänäääänäääääänääääääää!

2009-06-19 @ 07:12:37
Postat av: Anonym

Har ar det just nu 34 grader i skuggan :) kollade vadret nyss ocksa och det ska bli fint i Sverige hela nasta vecka :D fatt nagot sommarjobb da?

2009-06-19 @ 13:02:57
Postat av: Sofia

tarm: jag skulle bli bonde när jag va liten, det vill jag bli än :D



Linn: åh gud va underbart... japp på måndag börjar det!! :D när börjar du jobba föresten så man vet när du är ledig & så?! nejp, haha den fronten har jag lagt ner för länge sen...

2009-06-20 @ 16:55:42
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0