17 Maj

 

Igår var det lan hos mig. Ser ni va fint vi hade det? Cola, chips, NEGERBOLLAR, m.m! Fast det fattades något... Feta 15åriga killar med feting snus som rinner långt ner efter halsen och en handen i byxorna. Vi hade det trevligare än så ;) Sen kom även Elina och Lina! Vi såg på ESC hela kvällen, hejade på Norge bland annat som vann! Sen drog vi neråt byn, fann en bil med bekanta i, jag och Fanny råkade bli med.. PÅ SPÖKJAKT! :s Det fanns tyvärr inga spöken ute.
Vid 4 på morgonen blev jag och Fanny avsläppta på torget, där kollade vi in fiskmåsarna som hade party! & vet ni? JAG FANN EN HUNDRING! För mig som har under 500 lappen var detta ett stort belopp.
Inte en själ ute. Vilka tror ni jag får syn på då? Mamma och pappa! Liksom va? Fast dom hade ju varit på 50-års kalas, så traskade med dom hem.
Idag har jag solat hela dagen, får streck efter bikinin med en gång. Undrar ibland om jag har en spanjor eller liknande i mig... Sen lååångpromenad med Stjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0