Älskade boll

Jag tror minsann gud tänkte på vad fan han höll på med när han läsate mitt inlägg om regnet. Idag jävlar i havet var det äntligen varmt!!
Histora - Prov
Naturkunskap - Exkursion vid hängbron, var seriöst skitkul^^
Tyska - Muntligt nationella. G.

Sen volleyboll hela dagen efter det. Looooove it! Och vet ni? Jag brände mig rätt så hårt i ansiktet :O Jag bränner mig ju liksom aldrig?
Sen handla och kolla kläder med mamma, hittade en kapabel klänning jag ska på min mosters typ... examen? Men fanns bara i M så mami ska kolla i karlstad till veckan.

Nu ska jag ut och övningsköra och sen åka till Fanny, mer orkar jag inte för jag är seriöst helt dead. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0