Failure by designer jeans

Nu var det ett tag sen jag skrev.
Jävlar i mig vad det regnar hela tiden, förut när jag va hos Fanny började det hagla också. Hallå man ska gå i SHORTS nu!! Var inne och hörde med sommarjobb också. Om jag inte får detta tänker jag totalt ge upp. Får väl bli en slapp sommar^^
Inatt var jag uppe till 2 för jävla Christel Lööfs skull. Skrev en feting sammanfattning ++++ träna på 1020 glosor. Jag blir så jävla trött, alla andra har knappt lektioner alls men vi jobbar på som fan när vi redan gjort kursprov och allt. På tal om det, så har jag sänkt mig i engelska från nian. ls<AIUGAIUG GALEN. Vad kan det bero på???

Ni som känner igen rubriken, ja det är sant, ja har lyssnat på From First To Last! Fast det var några år sedan. Sökte på dom på spotify nu, och dom är ju faktiskt bra.
Spotify är bra, synd bara att det inte går att lägga in låtar på ipoden därifrån..

Nej nu ska jag iväg och rida!


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare ;)

Jävlar va fin bild du fick till! Helt klockren ;)

2009-05-29 @ 20:04:28
Postat av: oskar

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!

2009-06-01 @ 21:00:55
Postat av: sofia

jag hatar att det ska va så "hemligt" :P

2009-06-01 @ 21:09:01
URL: http://gothigh.blogg.se/
Postat av: josephine

du är så jävla vacker!

2009-06-02 @ 20:08:16
Postat av: Anonym

Jamen, spännande med hemliga beundrare ju ;)

2009-06-04 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0