go square go

Idag hade jag 2 lektioner från 8.15 till 13.50, liiite onödigt! Sen klippte jag mig, blont som fan blev det. Klippningen har jag inte sett än för Tina (den underbart fina) gjorde en inbakad pizza. Hoho!
Efter det åkte jag & red, det gick INTE bra. MEN Dixie-kvinnan ville inte sammarbeta så bra i galoppen så det blev deg av allt.
Kl 7 var det cabaré IGEN för min del! Stjärnan lockade med mig för 120 spänn att se den igen. & visst var det lika kul igen! Rumpor åt höger & vänster, jag gillade läget ;)

Fick även världens gulligaste grej av min älskade vän.

(Det funkar inte för mig att ladda upp små bilder & sen kunna klicka på dom, så därför är jag dryg & lägger upp feta)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0